نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ضمن خدمت مقایسۀ اثربخشی مدل‌های طراحی آموزشی سازنده‌گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط‌های یادگیری مسئله‌محور در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 83-100]

ا

  • اصول برنامه درسی تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 5-28]
  • افت زمان آموزشی چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 5-22]
  • اهداف مصوب تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 121-146]
  • اورت راجرز ارزیابی تختۀ هوشمند به‌عنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-82]

ب

  • برنامۀ ‌درسی چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 5-22]
  • برنامۀ درسی تحلیل برنامه درسی مغفول سواد تغذیه ای در دوره تحصیلی متوسطه [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 101-120]
  • برنامۀ درسی ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار‌ و‌ دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 147-163]
  • برنامۀ ‌درسی اجرا شده میزان انطباق برنامۀ ‌درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 65-78]
  • برنامۀ ‌درسی ضمنی بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 23-44]
  • برنامۀ درسی قصد شده میزان انطباق برنامۀ ‌درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 65-78]
  • برنامۀ درسی مغفول تحلیل برنامه درسی مغفول سواد تغذیه ای در دوره تحصیلی متوسطه [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 101-120]

پ

  • پدیدار نگاری بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه‌ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیم‌گیری آنان در دورۀ متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 45-64]
  • پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 23-44]

ت

  • تجربه تدریس تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 5-28]
  • تحقیق کیفی بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 23-44]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 121-146]
  • تختۀ هوشمند ارزیابی تختۀ هوشمند به‌عنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-82]

د

  • دانشجویان کارشناسی‌ارشد تأملی بر مهارت‌های روش‌شناسی پژوهش در دانشجویان کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم انسانی: یافته‌های یک مطالعه آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 29-52]
  • دوره متوسطه تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 121-146]
  • دورۀ پیش‌دبستانی میزان انطباق برنامۀ ‌درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 65-78]
  • دورۀ تحصیلی متوسطه تحلیل برنامه درسی مغفول سواد تغذیه ای در دوره تحصیلی متوسطه [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 101-120]

ر

  • روش آمیخته تأملی بر مهارت‌های روش‌شناسی پژوهش در دانشجویان کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم انسانی: یافته‌های یک مطالعه آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 29-52]
  • روش‌شناسی پژوهش تأملی بر مهارت‌های روش‌شناسی پژوهش در دانشجویان کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم انسانی: یافته‌های یک مطالعه آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 29-52]

س

  • سواد تغذیه‌ای تحلیل برنامه درسی مغفول سواد تغذیه ای در دوره تحصیلی متوسطه [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 101-120]

ش

  • شبکۀ مضمون بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 23-44]

ط

  • طراحی آموزشی سازنده‌گرا مقایسۀ اثربخشی مدل‌های طراحی آموزشی سازنده‌گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط‌های یادگیری مسئله‌محور در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 83-100]
  • طراحی آموزشی سیستمی مقایسۀ اثربخشی مدل‌های طراحی آموزشی سازنده‌گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط‌های یادگیری مسئله‌محور در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 83-100]

ع

  • عشایر کوچ‌رو چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 5-22]
  • علوم انسانی تأملی بر مهارت‌های روش‌شناسی پژوهش در دانشجویان کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم انسانی: یافته‌های یک مطالعه آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 29-52]

غ

  • غیبت چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 5-22]

ک

  • کارآفرینی ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار‌ و‌ دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 147-163]
  • کارشناسان ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار‌ و‌ دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 147-163]
  • کار‌ و‌ دانش ارزیابی برنامۀ درسی دورۀ متوسطه (شاخۀ کار‌ و‌ دانش) با نظر به موضوع کارآفرینی از دیدگاه متخصصان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 147-163]
  • کارورزی تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 5-28]
  • کتاب درسی ادبیات فارسی تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 121-146]
  • کوچ سالانه چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 5-22]

م

  • مسئله‌محوری مقایسۀ اثربخشی مدل‌های طراحی آموزشی سازنده‌گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط‌های یادگیری مسئله‌محور در آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 83-100]
  • مطالعۀ موردی بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ ‌درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 23-44]
  • معلمان تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 5-28]
  • معلمان ریاضی دوره متوسطه بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه‌ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیم‌گیری آنان در دورۀ متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 45-64]
  • مهارت تأملی بر مهارت‌های روش‌شناسی پژوهش در دانشجویان کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم انسانی: یافته‌های یک مطالعه آمیخته [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 29-52]

ن

  • نظریه انتشار نوآوری ارزیابی تختۀ هوشمند به‌عنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-82]
  • نوآوری آموزشی و درسی ارزیابی تختۀ هوشمند به‌عنوان نوآوری آموزشی بر اساس نظریه انتشار نوآوری اِورت راجرز [دوره 3، شماره 6، 1394، صفحه 53-82]

ی

  • یادگیری حرفه‌ای بررسی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفه‌ای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیم‌گیری آنان در دورۀ متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 45-64]